Schedule

STRENGTH BOX SERRES TIMETABLE

MONDAY TUESDAY WEDNESDAY THURSDAY FRIDAY SATURDAY
16:00 Weightlifting
16:30 Wod  Wod  Wod
17:30 Wod – Intro Wod Wod – Intro Wod Wod – Intro Cardio & Bodyweight
18:30 Wod – Intro Wod Wod – Intro Wod Wod – Intro
19:30 Callisthenics Functional Bodybuilding 6 Pack Gymnastics Callisthenics
20:30 Wod Wod Kettlebells – Wod Wod Wod
21:30 Wod Wod

Wod – Workout of the day, το πρόγραμμα το οποίο ακολουθούν όλοι εφόσον έχουν τελειώσει τα μαθήματα της κινησιολογίας.

Intro – Μαθήματα κινησιολογίας για τους αρχάριους στο Crossfit.

Weightlifting – Προπόνηση Άρσης Βαρών, απευθύνεται σε όλους, εφόσον έχουν τελειώσει τα μαθήματα της κινησιολογίας.

Calisthenics – Καλλισθενική γυμναστική με βασική αντίσταση το σωματικό βάρος, απευθύνεται σε όλους, εφόσον έχουν τελειώσει τα μαθήματα της κινησιολογίας.

Functional Bodybuilding Προπόνηση με στόχευση την ενδυνάμωση συγκεκριμένων μυϊκών ομάδων, με τη χρήση λειτουργικών αλλα και κλασσικών ασκήσεων, απευθύνεται σε όλους, εφόσον έχουν τελειώσει τα μαθήματα της κινησιολογίας.

Kettlebells – Προπόνηση με τη χρήση Kettlebells, απευθύνεται σε όλους, εφόσον έχουν τελειώσει τα μαθήματα της κινησιολογίας.

6 Pack – Προπόνηση με στόχευση την ενδυνάμωση του κορμού, απευθύνεται σε όλους, εφόσον έχουν τελειώσει τα μαθήματα της κινησιολογίας.

Gymnastics – Προπόνηση με ασκήσεις τις Ενόργανης Γυμναστικής, απευθύνεται σε όλους, εφόσον έχουν τελειώσει τα μαθήματα της κινησιολογίας.

Cardio & Bodyweight – Προπόνηση με έμφαση στην αερόβια ικανότητα κυρίως με τη χρήση του σωματικού βάρους, απευθύνεται σε όλους, εφόσον έχουν τελειώσει τα μαθήματα της κινησιολογίας.