HOME WOD 26/03/2020

Καλημέρα σας!!! Stay home..stay active..stay healthy!!!

 

 

Η σημερινή προπόνηση στο σπίτι θα ξεκινήσει με Mobility:

 

 

 

Εν συνεχεία πιο δυναμική Προθέρμανση:

 

 

 

Επειδή πολλοί από εσάς δεν έχετε καθόλου εξοπλισμό στο σπίτι σας, πρέπει να αρχίσουμε να είμαστε ευρηματικοί και να έχουμε φαντασία με τα πράγματα του σπιτιού. Όλοι έχετε back pack (για το γυμναστήριο, για το φροντιστήριο, για τη σχολή), οπότε ευκαιρία να τα χρησιμοποιήσετε!!!! Θα βάλετε μέσα ότι αντικείμενα θέλετε (βιβλία, μπουκαλάκια νερό, κ.α.) ούτως ώστε να αποκτήσει βάρος και να μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Όσοι είστε τυχεροί και έχετε DB ή KB μπορείτε να κάνετε το Wod με αυτά!

 

 

 

Το σημερινό Wod είναι Ladder με διάρκεια από 12 έως 17 λεπτά ανάλογα τις δυνατότητες του κάθε ασκούμενου!

Ladder 12-17 minutes:

1-1-1-4 mt

2-2-2-4 mt

3-3-3-4 mt

Etc…

Push Ups

Sumo Deadlift

Dips

One Arm Overhead Walking Lunges

 

Το πρόγραμμα ξεκινάει κάνοντας 1 κάμψη, 1 Sumo Deadlift, 1 βύθιση και 4 μέτρα προβολές  με το ένα χέρι τεντωμένο ψηλά (2 + 2 μέτρα), εν συνεχεία πραγματοποιώ 2 κάμψεις, 2 Sumo Deadlift, 2 βυθίσεις και 4 μέτρα προβολές, 3 κάμψεις, 3 Sumo Deadlift, 3 βυθίσεις και 4 μέτρα προβολές και ούτω καθεξής.

 

 

  • Push Ups: Eπιλέγετε ανάμεσα σε κανονικές κάμψεις, κάμψεις στα γόνατα, Diamond Push Ups, Archer Push Ups.

Archer Push Ups:

 

 

Diamond Push Ups:

 

 

 

 

Sumo Deadlift:

 

 

Dips:

 

 

One Arm Overhead Walking Lunges:

 

 

 

Τελειώνοντας θα αφιερώσετε και λίγο χρόνο για την αποθεραπεία σας:

 

 

**** Ευχαριστούμε την Έλενα, τον Νίκο, τον Γιάννη και τον Μάρκο για τον κόπο τους να βιντεοσκοπήσουν τις ασκήσεις για όλους εσάς!!!!!

****Τα προγράμματα εκτελούνται από εσάς στο σπίτι χωρίς επίβλεψη, γι αυτό χρειάζεται προσοχή στην τεχνική των ασκήσεων!!! Εστιάστε στην σωστή τεχνική!!

****Κάντε την προπόνηση σας και δώστε μας ανατροφοδότηση, ανεβάζοντας φώτο ή βίντεο και γράφοντας @strengthboxserres #strengthboxserres

E N J O Y ! ! !

 

 

Post Author: Coach