HOME WOD 20/03/2020

Καλημέρα σας!!! Stay home..stay active..stay healthy!!!

 

Η σημερινή προπόνηση στο σπίτι θα ξεκινήσει με Mobility για 10 έως 15 λεπτά:

 

 

Επειδή πολλοί από εσάς δεν έχετε καθόλου εξοπλισμό στο σπίτι σας, πρέπει να αρχίσουμε να είμαστε ευρηματικοί και να έχουμε φαντασία με τα πράγματα του σπιτιού. Όλοι έχετε back pack (για το γυμναστήριο, για το φροντιστήριο, για τη σχολή), οπότε ευκαιρία να τα χρησιμοποιήσετε!!!! Θα βάλετε μέσα ότι αντικείμενα θέλετε (βιβλία, μπουκαλάκια νερό, κ.α.) ούτως ώστε να αποκτήσει βάρος και να μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Όσοι είστε τυχεροί και έχετε DB ή KB μπορείτε να κάνετε το Wod με αυτά!

 

 

– Το Wod έχει διάρκεια από 11 έως 15 λεπτά και υπάρχουν κάποιες παραλλαγές στις ασκήσεις για όσους θέλετε να πιεστείτε λίγο περισσότερο.

Amrap 11-15 minutes

8 HSPU/PIKE PUSH UPS (2 VARIATIONS)

8 BACK PACK THRUSTERS

16 ALT RUSSIAN BACK PACK SWINGS

32 JUMPING JACKS

 

 

Δίνεται η επιλογή ανάλογα με το επίπεδο σας να εκτελέσετε HSPU ή PIKE PUSH UPS.

HSPU: Μπορείτε να τις εκτελέσετε με όσα μαξιλάρια θέλετε, βεβαιωθείτε ότι ο χώρος το επιτρέπει. 

 

 

 

PIKE PUSH UPS: Μπορείτε να τις εκτελέσετε είτε με τα πόδια στο έδαφος, είτε με τα πόδια σε πιο ψηλή επιφάνεια (καναπές).

youtube.com/watch?v=DTwZt9VbbMU

 

BACK PACK THRUSTERS:

 

 

ALT RUSSIAN BACK PACK SWINGS:

 

 

JUMPING JACKS:

 

 

 

Τελειώνοντας θα αφιερώσετε και λίγο χρόνο για την αποθεραπεία σας:

 

 

 

 

**** Ευχαριστούμε την Έλενα, τον Νίκο και τον Γιάννη για τον κόπο τους να βιντεοσκοπήσουν τις ασκήσεις για όλους εσάς!!!!!

****Τα προγράμματα εκτελούνται από εσάς στο σπίτι χωρίς επίβλεψη, γι αυτό χρειάζεται προσοχή στην τεχνική των ασκήσεων!!! Εστιάστε στην σωστή τεχνική!!

****Κάντε την προπόνηση σας και δώστε μας ανατροφοδότηση, ανεβάζοντας φώτο ή βίντεο και γράφοντας @strengthboxserres #strengthboxserres

E N J O Y ! ! !

Post Author: Coach