THURSDAY 19/03/2020

Καλημέρα σας!!!

Στη σημερινή προπόνηση δίνεται η δυνατότητα να ασκηθείτε είτε μέσα στο σπίτι (Bad Ass Wod), είτε εξωτερικά.

Επιλέγετε τι από τα δύο θέλετε να κάνετε!!!

 

Στην περίπτωση που κάποιος πάει σε εξωτερικό χώρο, πρέπει να τηρήσει ορισμένους κανόνες.

  • Καταρχάς θα επιλέξετε ένα μέρος που δεν θα έχει συνωστισμό, αποφύγετε την Κοιλάδα και χώρους όπου ενδεχομένως θα υπάρξει συνάθροιση πολλών ατόμων. Βρείτε ένα μέρος, στο οποίο κατά προτίμηση θα είστε μόνο εσείς.
  • Επιλέξτε να πάτε μόνοι σας και όχι παρέα με άλλα άτομα.
  • Κρατήστε απόσταση τουλάχιστον 2 μέτρων από οποιονδήποτε βρεθεί στον ίδιο χώρο.

Μπορείτε να κάνετε 25 λεπτά τρέξιμο μέτριας έντασης, ή 35 λεπτά ποδήλατο, ή 45 λεπτά περπάτημα.

 

 

Για όσους δεν επιθυμείτε να πάτε σε εξωτερικό χώρο, σας δίνεται η δυνατότητα να κάνετε το Bad Ass Wod, είτε κάποιο πρόγραμμα των τελευταίων ημερών το οποίο δεν κάνατε.

Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει με την προθέρμανση σας:

 

 

Στη συνέχεια θα μπείτε στο Wod:

5 Rounds for time:

  1. Curtsy Lunge into side kick (30 seconds each side)
  2. Sumo Pulse Squat (60 seconds)
  3. Fire Hydrant w/full leg extension (30 seconds each side)
  4. 1 minute Rest between Rounds

Total time 20 minutes

 

 

 

Τελειώνοντας θα αφιερώσετε και λίγο χρόνο για την αποθεραπεία σας:

 

**** Ευχαριστούμε την Έλενα για τον κόπο της να βιντεοσκοπήσει τις ασκήσεις για όλους εσάς!!!!!

****Τα προγράμματα εκτελούνται από εσάς στο σπίτι χωρίς επίβλεψη, γι αυτό χρειάζεται προσοχή στην τεχνική των ασκήσεων!!! Εστιάστε στην σωστή τεχνική!!

****Κάντε την προπόνηση σας και δώστε μας ανατροφοδότηση, ανεβάζοντας φώτο ή βίντεο και γράφοντας @strengthboxserres #strengthboxserres

E N J O Y ! ! !

Post Author: Coach