HOME WOD 17/03/2020

Καλημέρα σας!!! Stay home..stay active..stay healthy!!!

Η σημερινή προπόνηση στο σπίτι θα ξεκινήσει με Full Body Mobility για 10 έως 15 λεπτά!

 

Το Wod έχει διάρκεια απο 16 έως 22 λεπτά και υπάρχουν κάποιες παραλλαγές στις ασκήσεις για όσους θέλετε να πιεστείτε λίγο περισσότερο.

Amrap 16-22 minutes

10 Push Ups

14 Alt Reverse Lunges

18 Arch Rocks

22 Mountain Climbers

 

Push Ups: Εκτελείτε κανονικές κάμψεις ή και στα γόνατα.

Όσοι επιθυμούν μπορούν να εκτελέσουν Push Ups In and Outs.

Όσοι επιθυμούν μπορούν να εκτελέσουν Push Ups with Feet Elevated.

 

 

Alt Reverse Lunges: Εκτελείτε εναλλάξ προβολές προς τα πίσω, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έξτρα βάρος (KB, DB, τσάντες,μπουκάλια νερό).

Όσοι επιθυμούν μπορούν να εκτελέσουν Alt Jumping Lunges.

 

 

Arch Rocks: Όποιος/α δυσκολεύεται μπορεί να χρησιμοποιήσει λίγο τα χέρια για ώθηση, ή αλλιώς μπορείτε να εκτελέσετε ραχιαίους.

 

 

Mountain Climbers: Εκτελείτε κανονικά τα Mountain Climbers, όσοι επιθυμούν μπορούν να εκτελέσουν Jumping Mountain Climbers.

 

 

****Τα προγράμματα εκτελούνται απο εσάς στο σπίτι χωρίς επίβλεψη, γι αυτό χρειάζεται προσοχή στην τεχνική των ασκήσεων!!! Εστιάστε στην σωστή τεχνική!!

****Κάντε την προπόνηση σας και δώστε μας ανατροφοδότηση, ανεβάζοντας φώτο ή βιντεο και γράφοντας @strengthboxserres #strengthboxserres

E N J O Y ! ! !

Post Author: Coach