HOME WOD 16/03/2020

 

Καλημέρα σε όλους σας!! Η καραντίνα συνεχίζεται και όπως όλα δείχνουν θα κρατήσει για αρκετό καιρό. Πρέπει όλοι να ακολουθήσουμε τις οδηγίες που υπάρχουν για να προστατεύσουμε τους εαυτούς μας και τους συνανθρώπους μας.

Καθημερινά στις 12 το πρωί θα ποστάρουμε το πρόγραμμα, το οποίο μπορείτε να πραγματοποιείτε στο σπίτι σας, είτε έχετε είτε δεν έχετε εξοπλισμό. Η διάρκεια και η δυσκολία των προγραμμάτων θα διαφέρει ανάλογα με το επίπεδο του καθενός, δηλαδή θα δίνεται η δυνατότητα το Wod να τροποποιηθεί για όσους είστε πιο απαιτητικοί.

Εδώ στο site θα ποστάρουμε και κάποια βίντεο με το καθημερινό ασκησιολόγιο για να μην έχετε απορίες. Παρόλα αυτά, όποιος/α δεν έχει καταλάβει κάτι μπορεί να μας στείλει μήνυμα ή να σχολιάσει στην δημοσίευση.

Το σημερινό πρόγραμμα αποτελείται απο δύο μέρη, το πρώτο μέρος περιλαμβάνει μια σκάλα διάρκειας απο 10 έως 15 λεπτά (επιλέγετε πόσο χρόνο θέλετε να κάνετε) και το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει Challenge για 4 λεπτά απο την άσκηση που όλοι αγαπάτε μα μισείτε δηλαδή τα Burpees.

Ladder 10-15 minutes

Squats- Dips -Plank Hold

2-2-10 seconds

4-4-10 seconds

6-6-10 seconds

Etc…

Squats – Τα καθίσματα μπορούν να πραγματοποιηθούν και με κάποιο έξτρα βάρος (KB, DB, μπουκάλια νερό). Όποιος/α επιθυμεί μπορεί αντι για καθίσματα να εκτελέσει Alt Pistols.

Dips – Οι βυθίσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν σε καρέκα, σε τραπεζάκι, είτε σε κάποιο πεζούλι.

Plank Hold –  Δύο τρόποι εκτέλεσης ανάλογα το επίπεδο του καθενός. Όποιος/α επιθυμεί μπορεί αντι για Plank Hold να εκτελέσει Hollow Hold.

Post Author: Coach