Είμαι αρχάριος, τι πρέπει να κάνω για να ξεκινήσω? (Intro Class)

  1.  ΚΑΝΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ
  2. ΜΑΘΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ-INTRO CLASS
  3. ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ

Τι είναι το τμήμα αρχαρίων?

Το τμήμα αρχαρίων έχει σχεδιαστεί ειδικά για τους νέους ασκούμενους στο Crossfit. Τα μαθήματα διαρκούν 2 εβδομάδες (6-7 προπονήσεις) και προετοιμάζουν τους ασκούμενους στις 9 θεμελιώδεις ασκήσεις του Crossfit. Στα μαθήματα διδάσκεται και αναλύεται σωστά η κινησιολογία των ασκήσεων και παρέχονται συμβουλές διατροφής. Ολοκληρώνοντας τη κινησιολογία, ο ασκούμενος μπορεί πλέον να ενταχθεί στην ομάδα.

Τι θα μάθω?

Οι συμμετέχοντες στο τμήμα αρχαρίων θα κατανοήσουν τι χρειάζεται για να συμμετέχουν σωστά και με ασφάλεια στις προπονήσεις Crossfit.

Τι πρέπει να έχω μαζί μου?

  • Αθλητική ένδυση (φόρμα, σορτσάκι, αθλητικά παπούτσια)
  • Πετσέτα
  • Κίνητρο και αποφασιστικότητα

Εφόσον ο ασκούμενος ολοκληρώσει τα μαθήματα της κινησιολογίας είναι πλέον έτοιμος να ενταχθεί στην ομάδα και στο κανονικό πρόγραμμα. Είναι αυτό το οποίο έχεις δει ή έχεις ακούσει!

Κάθε προπόνηση διαρκεί από 45 έως 60 λεπτά. Όλοι ξεκινούν την ίδια στιγμή, ο προπονητής γυρίζει ανάμεσα στους ασκούμενους και τους καθοδηγεί, ο ένας εμψυχώνει τον άλλον και φυσικά όλοι μαζί ιδρώνουν πολύ!

Η προπόνηση χωρίζεται σε:

  • Δυναμικό ζέσταμα

 Όχι τρέξιμο σε διάδρομο, αλλά σχοινάκι, κωπηλατική, άλματα, καθίσματα, κάμψεις, προβολές, έλξεις κ.α., λειτουργικές κινήσεις, διατάσεις και ασκήσεις που σε προετοιμάζουν για το πρόγραμμα της ημέρας.

  • Προπόνηση δύναμης/Δεξιότητες

Εάν είναι μέρα δύναμης τότε προπονείσαι σε κινήσεις καθαρά δύναμης π.χ. καθίσματα, άρσεις θανάτου, εάν δεν είναι μέρα δύναμης τότε προπονείσαι σε βελτίωση δεξιοτήτων.

  • WOD (Workout Of the Day) – Προπόνηση της ημέρας

Είναι σχεδιασμένο να περιλαμβάνει λειτουργικές κινήσεις και ασκήσεις οι οποίες εκτελούνται σε υψηλό επίπεδο έντασης. Κάθε προπόνηση Crossfit προπονεί διαφορετικές φυσικές ικανότητες όπως η αντοχή, η δύναμη, η ευλυγισία και η εκρηκτικότητα. Ως αποτέλεσμα τα WOD διαφέρουν σε διάρκεια ανάλογα με το στόχο της κάθε άσκησης. Μερικές ασκήσεις γίνονται με ένα συγκεκριμένο αριθμό επαναλήψεων όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ενώ άλλες απαιτούν  την ολοκλήρωση όσο το δυνατόν περισσότερων γύρων σε συγκεκριμένη χρονική διάρκεια.

  • Διατάσεις

Διάταση των μυϊκών ομάδων που επιβαρύνθηκαν περισσότερο στη προπόνηση.

Post Author: Coach