9 περίεργα πράγματα που σας συμβαίνουν όταν ξεκινάτε CrossFit

CrossFit Rookies, καλωσορίσατε! Παρακάτω είναι μια μικρή ωραία λίστα από αλλαγές που θα έρθουν αναπόφευκτα στη καθημερινή σας ζωή αν αποφασίσετε να συνεχίσετε να κάνετε CrossFit για μεγάλο διάστημα.  Μπορεί να νομίζετε ότι τίποτα από αυτά δε πρόκειται να σας συμβεί αλλά οι βετεράνοι του αθλήματος μπορούν να σας το επιβεβαιώσουν. Γι αυτό μην εκπλαγείτε αν σε 3 μήνες από τώρα κοιτάξετε την λίστα και αποτελεί το πρότυπο σας.

  1. Οι Fitness στόχοι σας θα αλλάξουν.

Μπορεί να ξεκινήσατε CrossFit έχοντας ως στόχο να χάσετε μερικά κιλά και να νιώσετε πιο υγιείς γενικά. Όμως με το χρόνο αυτοί οι στόχοι αρχίζουν να αναπτύσσονται και να γίνονται πιο συγκεκριμένοι. Αρχίζετε και βάζετε έναν αριθμό σε αυτά. Back Squat με το διπλάσιο του σωματικού βάρους. Μια “Fran” σε χρόνο κάτω από 4 λεπτά. Ένα Ring Muscle Up. Πλέον το ότι χάνετε βάρος και γίνεστε δυνατότεροι και υγιέστεροι βρίσκετε στο βάθος του μυαλού σας, τώρα θέλετε να πιέσετε τον εαυτό σας όσο το δυνατόν πιο πολύ και πραγματικά να δοκιμάσετε τα σωματικά και ψυχικά σας όρια.

  1. Θα αρχίσετε να βλέπετε CrossFit στο Youtube.

Τι καλύτερο από το να κάνετε CrossFit; Να παρακολουθείτε ανθρώπους που είναι πολύ καλύτεροι από εσάς στο YouTube.Ειλικρινά, υπάρχουν πάρα πολλοί αθλητές που περνούν μεγάλο μέρος του χρόνου τους παρακολουθώντας highlights των CrossFit Games ή τις live ανακοινώσεις των Open. Βέβαια υπάρχουν και οι άνθρωποι που το πάνε ακόμη παραπέρα και βλέπουν βίντεο με αγώνες Ολυμπιακής άρσης βαρών, ενόργανης γυμναστικής, κωπηλασίας κ.α. Δεν χάνουν όμως τον χρόνο τους γιατί αυτά τα βίντεο είναι εκπαιδευτικά και προσφέρουν κίνητρο.   

  1. Το λεξιλόγιο σας αρχίζει να αλλάζει.

Είτε για καλό είτε για κακό το λεξιλόγιο και ο τρόπος που μιλάτε θα αλλάξουν. Τουλάχιστον για όσο χρόνο θα είστε στο Box. Θα χρησιμοποιείτε λέξεις όπως “AMRAP”, “METCON”, “EMOM”, “THRUSTER” κ.α. Πλέον η νέα σας γλώσσα δε θα ρέει εύκολα όταν θα βρίσκεστε με συγγενείς και φίλους γιατί κακά τα ψέματα δεν μπορούν να καταλάβουν την εμμονή σας με το CrossFit. Αν αρχίσετε να μιλάτε σχετικά με jerk, snatch, thrusters κτλ, κανένας τους δε θα σας κοιτάξει με τον ίδιο τρόπο ξανά.

  1. Ο “τοίχος” σας στα Social Media θα δείχνει εντελώς διαφορετικός.

Παλαιότερα ο τοίχος στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram  ήταν γεμάτος βαρετά πράγματα και post από φίλους που είχατε να δείτε από το γυμνάσιο. Πλέον η επίσκεψη στα Social Media δεν είναι χάσιμο χρόνου. Μαθαίνετε τα νέα της CrossFit κοινότητας, βλέπετε βίντεο με ενδιαφέρον και μπορείτε επίσης να δείτε πολλές προσφορές για CrossFit.

  1. Η διατροφή σας κάνει στροφή 180 μοιρών.

Αν τρώγατε υγιεινά πριν ξεκινήσετε CrossFit, συγχαρητήρια. Η αλήθεια είναι ότι πολλοί άνθρωποι νομίζουν ότι τρώνε υγιεινά. Αλλά μόλις καταλάβουν ποια είναι τα τρόφιμα που πρέπει να καταναλώνουν για να είναι υγιείς και να καταφέρουν να ολοκληρώσουν με επιτυχία την προπόνηση, το ψυγείο θα περιέχει εντελώς διαφορετικά πράγματα. Τρόφιμα όμως γλυκοπατάτα, αβοκάντο, κοτόπουλο, μοσχάρι, ψάρι, φρούτα και φυσικά μπέικον θα πρέπει να βρίσκονται μέσα σε αυτό.

  1. Οι γονείς και οι φίλοι θα πιστεύουν ότι περάσατε στη «σκοτεινή πλευρά» και ότι έχετε μπει σε συμμορία.

Σύμφωνα με αυτούς έχετε “βρώμικο” στόμα, είστε συνέχεια στο γυμναστήριο, πίνετε πολύ πρωτεΐνη, μιλάτε τόσο πολύ για το CrossFit λες και είστε μέλος μια συμμορίας. Σύντομα θα τους φέρετε μέσα στο Box για να κάνουν μια δωρεάν προπόνηση και στο τέλος θα γίνουν και αυτοί μέλη. Άλλη μια θυσία για τους θεούς του CrossFit.

  1. Το σώμα σας θα ανταποκρίνεται στη σκληρή προπόνηση που κάνετε.

Βασικά θα δείχνετε τέλειοι/ες όταν είστε γυμνοί/ες.

  1. Το σώμα σας θα αντέχει στις πληγές του CrossFit.

Μπορεί σαν εμφάνιση να δείχνετε καλύτερα γυμνοί αλλά θα έχετε μερικά κοψίματα, μώλωπες, μελανιές στο σώμα σας που θα πρέπει να εξηγείτε όταν θα σας ρωτούν στην δουλειά ή στο σπίτι. Πως έγιναν έτσι τα χέρια σου; Γιατί ο λαιμός σου είναι μελανιασμένος; Σε μαστιγώσανε;

  1. Η γκαρνταρόμπα σας αρχίζει να αλλάζει.

Ξεχάστε τζιν, chinos, φορέματα, πουκάμισα, ταγέρ κτλ. Πλέον η γκαρνταρόμπα σας θα περιέχει συγκεκριμένα πράγματα. Μπλουζάκια, φόρμες, σορτς, κάλτσες, παπούτσια προπόνησης, παπούτσια και ζώνη άρσης βαρών, φούτερ κ.α. Φυσικά όλα αυτά θέλουν έλεγχο γιατί δεν είναι φτηνά.

Πηγή: Theboxnews.gr

Post Author: Coach