Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε CrossFit; 8 συμβουλές για να ξεκινήσετε.

Σκέφτεστε να κάνετε το άλμα και να ξεκινήσετε CrossFit και είστε τρομοκρατημένοι. Όλοι έχουμε βρεθεί στη θέση σας. Ωστόσο μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε να κάνετε αυτό το άλμα. Το νερό είναι ωραίο και φιλικό. Διαβάστε παρακάτω 8 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε.

  1. Θα είναι δύσκολο.

Αυτό το είδος προπόνησης είναι δύσκολο, τόσο ψυχικά όσο και σωματικά. Ωστόσο η δύναμη που θα αποκτήσετε και στους δυο τομείς είναι απαράμιλλη. Το καλύτερο είναι ότι θα δείτε οφέλη όχι μόνο μέσα στο γυμναστήριο αλλά και στη καθημερινή σας ζωή. Ειδικά όταν πρόκειται για ψυχική αντοχή.

  1. Κλιμακώστε τις ασκήσεις κατάλληλα.

Ακόμη και αν έχετε ως αθλητικό υπόβαθρο την άρση βαρών ή την ενόργανη γυμναστική, υπάρχουν ακόμη πράγματα που μπορείτε να μάθετε. Και αν δεν έχετε σηκώσει ποτέ μπάρα στη ζωή σας, είναι φοβερό. Ενώ μπορεί να είναι εκφοβιστικό να βλέπετε αθλητές να σηκώνουν μεγάλα φορτία, σκεφτείτε ότι για να φτάσουν σε αυτό το επίπεδο έχουν προπονηθεί αρκετό καιρό.  Κάθε άσκηση μπορεί να κλιμακωθεί και ειδικά για έναν νέο στο άθλημα αθλητή η κλιμάκωση είναι ευπρόσδεκτη.

  1. Η τεχνική πάνω από όλα.

Είτε κλιμακώνετε είτε εκτελείτε Rx’d η τεχνική είναι ο νούμερο ένα στόχος. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι μπορεί να έχετε “κολλήσει” με μια άδεια μπάρα για πάντα αλλά για καλό λόγο. Είναι καλύτερο να παραμείνετε εκεί παρά να ρισκάρετε να αναπτύξετε κακές συνήθειες που θα σας εμποδίσουν να ξεκινήσετε να εκτελέσετε μέγιστες επαναλήψεις ή να ρισκάρετε παραγκωνιστείτε λόγω ενός τραυματισμού. Ακόμη και με μικρά φορτία μπορείτε να έχετε μια δυνατή προπόνηση σε αντίθεση με το να μην είστε σε θέση να λειτουργήσετε επειδή είστε τραυματίες.

  1. Εμπιστευτείτε τον προπονητή σας.

Ας είμαστε ειλικρινείς, πληρώνετε τον προπονητή σας για ένα λόγο, πιθανότατα γιατί γνωρίζει περισσότερα από εσάς στο θέμα του Fitness. Δουλειά τους είναι να σας κρατήσουν ασφαλείς και να πάρουν από εσάς τον καλύτερο εαυτό σας κάνοντας σας καλύτερο αθλητή. Επομένως αν σας ζητήσουν να βγάλετε κιλά από τη μπάρα ή να προσθέσετε, ακούστε τους. Είναι το σωστό.

  1. Βρείτε ένα Box που ταιριάζει στα Vibes σας.

Κάθε Box έχει το άρωμα του, που μπορεί να σας ταιριάζει μπορεί και όχι. Είναι σημαντικό οι αξίες και οι φιλοσοφίες του γυμναστηρίου να συμβαδίζουν με τις δικές σας γιατί θα περνάτε αρκετό χρόνο μέσα εκεί. Και όχι μόνο, το ωραίο στο CrossFit είναι η κοινότητα. Εσείς και φίλοι από το Box θα έρθετε πολύ κοντά, γι αυτό επιλέξτε σοφά.

  1. Ακούστε το σώμα σας.

Ενώ τα πάντα σε αυτή τη λίστα είναι σημαντικά, αυτό είναι το πιο σημαντικό από όλα. Πιθανότατα θα βιώσετε ένα μεγάλο αριθμό από αλλαγές όταν πρωτοξεκινήσετε CrossFit, αρχίζοντας από το σώμα σας. Είναι φυσιολογικό να δείχνετε εξαντλημένοι μετά τις πρώτες εβδομάδες στο CrossFit, ανάλογα και με το επίπεδο φυσικής σας κατάστασης. Όταν πιέζετε μέσα στις αντιξοότητες κάτι που θα μάθετε στο ταξίδι σας αυτό είναι ότι θα πρέπει να προγραμματίζετε τουλάχιστον μια ημέρα ξεκούρασης την εβδομάδα. Υπάρχουν στιγμές που το ίδιο σας το σώμα, σας λέει να ξεκουραστείτε ακόμη και να δεν αισθάνεστε εξαντλημένοι. Ακούστε το. Μαζί με την τεχνική, το να ακούτε τον προπονητή σας, αυτό είναι ακόμη ένα βασικό στοιχείο για την πρόληψη τραυματισμών.

  1. Αλλάξτε τις τροφικές σας συνήθειες.

Αν προπονείστε σκληρά τότε σίγουρα ένας από τους στόχους σας είναι να αποκτήσετε μυϊκή μάζα ή να χάσετε κιλά. Αυτά τα πράγματα είναι σίγουρα στη διάθεση σας αλλά θα πρέπει να υιοθετήσετε μια διατροφή που το υποστηρίζει. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να παρατήσετε τα πάντα εν μια νυκτί, αλλά σταδιακά ενσωματώστε περισσότερα “καθαρά” φαγητά στη διατροφή σας κάνοντας έξυπνες επιλογές για το τι θα φάτε και πότε. Αυτό χρειάζεται χρόνο και καθένας αντιδρά διαφορετικά, γι αυτό να έχετε υπομονή και βρείτε τι δουλεύει για εσάς καλύτερα.

  1. Διασκεδάστε το.

Το πιο διασκεδαστικό κομμάτι στο CrossFit είναι ότι είμαστε όλοι μαζί μέσα σε αυτό. Μπορεί να νιώθετε ότι δε μπορείτε να κάνετε ακόμη ένα Burpee, αλλά μπορείτε, και εκεί θα βρίσκεται πάντα κάποιος που θα σας ενθαρρύνει δυνατά να τα καταφέρετε.

Πηγή: Theboxnews.gr

Post Author: Coach